وبلاگ دوره های آنلاین

برگزاری دوره های مختلف بصورت آنلاین

وبلاگ دوره های آنلاین

برگزاری دوره های مختلف بصورت آنلاین

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
فروردين

امروز با آموزش تصویری و قدم به قدم نصب نسخه ی R2013a نرم افزار متلب یا همون MATLAB 8.1 در خدمت شما کاربران خوب مکانیک ایران هستیم. از اونجا که خیلی از دوستان در نصب این برنامه با مشکل مواجه میشن، لازم دیدیم تا مراحل نصب رو به طور دقیق آموزش بدیم. 


توجه:برای مشاهده تصاویر در مقیاس اصلی روی آنها کلیک نید.


برگزاری دوره های انلاین MATLAB با کلیک بر روی تصویر زیر :

  • مدیر وب سایت
۲۹
فروردين

یک پایگاه داده یک یا لیستی از مقادیر است.یک پایگاه داده ی کامپیوتری ,پایگاه داده ای است که مقادیرش در یک رسانه کامپیوتری مانند هارد دیسک ذخیر ه می شود.یک پایگاه داده  desktop , پایگاه داده ای است که در یک سیستم کامپیوتری استفاده می شود.یک پایگاه داده ی client/server , پایگاه داده ای است که در یک سیستم کامپیوتری که server  نامیده می شود ,استفاده می شودو دیگر کامپیوتر ها که client  نامیده می شود ,می توانند به server وصل شوند و به پایگاه داده دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

Microsoft SQL Server برنامه ای است که برای ایجاد پایگاه داده های کامپیوتری که در خانواده سیستم عامل های سرور مایکروسافت استفاده می شود. Microsoft SQL Server محیطی را برای تولید پایگاه داده هایی که می توانند به وسیله workstation ها، اینترنت و یا دیگر رسانه ها مانند PDA قابل دسترسی باشند، را مهیا می کند.

SQL SERVER آموزش

برگزاری دوره های انلاین sql server  با کلیک بر روی تصویر زیر :

  • مدیر وب سایت
۲۲
فروردين

برای تمام دانشجویانی که در این دوره ثبت نام کنند فایلهای جلسه اول هم بصورت رایگان به پست الکترونیکی ذکر شده ارسال خواهد شد.

🔵نام دوره  : آموزش مقدمات SQL SERVER

🔵زمان برگزاری : سه شنبه ۳۱ فروردین

🔵نحوه برگزاری : آفلاین- لینک دانلود فقط برای ثبت نام شدگان ارسال میگردد. ارائه ویدئو به دیگر افراد از نظر شرعی و قانونی ایراد دارد.

🔵هزینه دوره : ۱۰۰۰۰ تومان

🔵هزینه دوره برای اعضای کانال ۲۰۰۰ تومان می باشد. برای عضویت در کانال کلیک کنید

🔵توضیحات دوره : ابزارها و نرم افزارهای مختلفی برای ایجاد و مدیریت پایگاه داده ها وجود دارند، یکی از این ابزارها بسته نرم افزاری SQL Serverمحصول شرکت مایکروسافت می باشد که هدف آن ذخیره و بازیابی اطلاعات براساس درخواست نرم افزارهای دیگر است. در این دوره جزییات کامل بخش های مختلف  SQL Server Management Studio بیان می گردد. و نحوه ایجاد دیتابیس آموزش داده می شود.این دوره برای دانشجویانی که هیچ آشنایی با SQL SERVER ندارند مفید می باشد.

در جلسه اول این دوره به معرفی  بخش های مختلف  SQL Server Management Studio پرداخته شد. و نحوه ایجاد دیتابیس آموزش داده می شود. در این جلسه علاوه برا ایجاد تنظیمات بر روی دیتابیس ساخته شده شروع به اموزش کوئری در SQL SERVER می نمایید.

لینک ثبت نام : http://onlinecourses.ir/?page_id=96

  • مدیر وب سایت
۱۳
فروردين

🔵تمام دانشجویانی که در دوره شناخت مسابقات هوش مصنوعی ثبت نام کرده بودند. از طرف وب سایت Online Courses گواهینامه دوره صادر شده، برای دریافت گواهینامه دوره (certificate) یک ایمیل به آدرس پست الکترونیکی info@onlinecourses.ir با موضوع "دریافت گواهینامه" ارسال کنند.

🔴حتما در متن ایمیل نام و نام خانوادگی خود را به صورت انگلیسی ارسال کنید.


اطلاع از دوره های آنلاین (https://telegram.me/online_courses)

  • مدیر وب سایت
۱۲
فروردين

🖍هزینه ثبت نام رایگان می باشد

🔵نام دوره : آموزش مقدمات SQL SERVER

🔵زمان برگزاری : جمعه ۲۰ فروردین

🔵نحوه برگزاری : آفلاین- لینک دانلود فقط برای ثبت نام شدگان ارسال میگردد. ارائه ویدئو به دیگر افراد از نظر شرعی و قانونی ایراد دارد.

🔵هزینه دوره : برای تمام ثبت نام شدگان رایگان می باشد

🔵توضیحات دوره : ابزارها و نرم افزارهای مختلفی برای ایجاد و مدیریت پایگاه داده ها وجود دارند، یکی از این ابزارها بسته نرم افزاری SQL Serverمحصول شرکت مایکروسافت می باشد که هدف آن ذخیره و بازیابی اطلاعات براساس درخواست نرم افزارهای دیگر است. در این دوره جزییات کامل بخش های مختلف SQL Server Management Studio بیان می گردد. و نحوه ایجاد دیتابیس آموزش داده می شود.این دوره برای دانشجویانی که هیچ آشنایی با SQL SERVER ندارند مفید می باشد.

🔴لینک ثبت نام در دوره : http://onlinecourses.ir/?page_id=67

اطلاع از دوره های آنلاین (https://telegram.me/online_courses)

  • مدیر وب سایت
۱۰
فروردين

مسترپیج به طراح این امکان را می دهد تا یک صفحه یا قالب ( الگو ) پیش ساخته را برای ساخت صفحات دیگر ، طراحی نماید . 
در واقع مسترپیج ظاهر ، قالب و نحوه عملکرد کلی گروهی از صفحات را در پروژه یا وب سایت شما تعیین می کند . سپس می توانید صفحاتی را به عنوان صفحات محتوا ، به صورت تکی ایجاد نموده که این صفحات شامل محتوا متغیر سایت شما بوده و آن ها را به مسترپبج متصل می کنید . 
هنگامی که کاربر صفحه محتوا ( Content Page ) را درخواست می کند ، سرور ASP.Net صفحه محتوا را با صفحه مسترپیج ترکیب کرده و تم های موجود را به آنها اعمال نموده و خروجی را در قالب یک فایل می سازد . 
برای درک بهتر مسترپیج ها ، یک مثال می زنیم . همین سایت ما ، از یک مسترپیج در هر یک از بخش های آموزشی خود استفاده می کند . همانطور که متوجه شده اید ، عنوان ( هدر صفحه ) ، نوار های سمت چپ( شامل منو و تبلیغات ) از مسترپیج آمده و فقط بخش درونی صفحه که حاوی مطالب آموزشی است ، در هر صفحه تغییر می کند ( در واقع این بخش صفحات محتوا Content Page است ) .

مزایای استفاده از مستر پیج ها :


به وسیله مسترپیج ها ، در سایت های بزرگ می توانید برای هر بخش سایتتان ، یک قالب یا الگو تعیین کرده و سپس با اتصال هر صفحه محتوا به آن ، به سرعت صفحات جدید را طراحی نمایید . 
در روش معمول و قدیمی ، طراح مجبور بود که قالب را برای هر صفحه Copy و Paste کرده و تغییرات را در صفحه جدید اعمال کند . اما با مستر پیج ، بخش های تکراری را به صورت یک الگو درآورده و سپس به وسیله یک کد ساده ، صفحه محتوا را به آن متصل نمایید . 
مزایای استفاده از مسترپیج عبارتند از :

  1. هر زمان که می خواهید تغییری در قالب سایت خود یا بخشی از آن اعمال نمایید ، فقط کافی است کد فایل مسترپیج را تغییر داده و در این حالت تغییر به تمامی صفحات مرتبط به آن اعمال می شود .
  2. می توانید بخش های آماده ای از کدها و کنترل ها را در مسترپیج تعیین کرده و از آن در تمام صفحات به صورت مشترک استفاده نمایید .
  3. سرعت طراحی و تغییر در سایت ده برابر شده و حجم کدنویسی کاهش می یابد.
  • مدیر وب سایت
۱۰
فروردين

زمان ثبت نام در دوره آموزش  رایگان ایجاد سایت با استفاده از MasterPage روز چهارشنبه 11 فروردین به اتمام خواهد رسید.ویدئوی آموزشی فقط برای ثبت نام شدگان و اعضای کانال onlinecourses ارسال خواهد شد.


اطلاع از دوره های آنلاین (https://telegram.me/online_courses)

  • مدیر وب سایت
۰۹
فروردين

🔵نام دوره  انلاین : آموزش ASP.NET با استفاده از زبان برنامه نویسی C# – ایجاد MasterPage


🔵زمان برگزاری : پنجشنبه ۱۲ فرودین


🔵نحوه برگزاری : آفلاین- لینک دانلود فقط برای ثبت نام شدگان ارسال میگردد. ارائه ویدئو به دیگر افراد از نظر شرعی و قانونی ایراد دارد.


🔵هزینه دوره : برای تمام ثبت نام شدگان ,و اعضای کانال (@online_courses)رایگان می باشد


🔵توضیحات دوره :در asp.net مستر پیج یک ویژگی است که شما را قادر به تعریف ساختار مشترک و عناصر نشانه گذاری رابط کاربری برای وب سایتتان از جمله هدر، فوتر یا پاورقی میکند. میتوان یک مستر پیج را با هر یک از صفحات وب به اشتراک گذاشت که به آن صفحه محتوا میگویند. این کار حذف نیاز به کپی کد برای عناصر مشترک در داخل وبسایت را برای ما به ارمغان خواهد آورد.

در واقع یک مستر پیج یک صفحه مادر هستش که بقیه صفحات وب ما ویژگیهای مشترکشون رو از اون به ارث میبرند. در صفحه مستر پیج کد قسمتهایی رو قرار میدیم که تو همه صفحات مشترک هستن. و قسمتهایی که هر صفحه محتوا باید محتوای خودش رو داشته باشه رو در صفحه مستر پیج در content place holder قرار میدیم. حالا در صفحات محتوا قالب کلی ما از مستر پیج کپی میشه ولی کدهایی که بین content place holder قرار میگیره با بقیه فرق میکنه.


🔴لینک ثبت نام در دوره : http://onlinecourses.ir/?page_id=52


اطلاع از دوره های آنلاین (https://telegram.me/online_courses)

  • مدیر وب سایت
۰۷
فروردين

🔴نام دوره  انلاین : آموزش صفر تا صد ایجاد وب سایت فاکتور آنلاین (invoiceto.ir)


🔵زمان برگزاری : سال ۹۵ – زمان برگزاری متعاقباً اعلام میگردد


🔵نحوه برگزاری : آنلاین (امکان شرکت از تمام کشور) - لینک دانلود فیلم کلاس اموزشی بصورت آفلاین هم در اختیار ثبت نام شدگان قرار میگیرد.


🔵هزینه دوره :(هزینه ثبت نام  برای افراد عضو کانال https://telegram.me/online_courses با تخفیف 50 درصدی می باشد ، هزینه نهایی ثبت نام در روزهای آتی اعلام میگردد.)


🔵مدرس دوره : مصطفی علیپور فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر گرایش هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر


🔵توضیحات دوره : در این دوره صفر تا صد ساخت وب سایت invoiceto.ir  آموزش داده می شود. تکنیک های HTML,CSS,JAVASCRIPT,JQUERY بکار رفته شده در این سایت بیان می شود.لازم به ذکر است داشتن دانشی کمی از HTML,CSS میتواند شما را در یاد گرفتن بهتر کمک نمایید


🖍لینک ثبت نام در دوره : در روزهای آتی اعلام میگردد

  • مدیر وب سایت
۰۷
فروردين

لینک دانلود کلاس اموزشی دوره شناخت مسابقات هوش مصنوعی به پست الکترونیکی تمامی افرادی که در سایت  http://onlinecourses.ir/reg ثبت نام نمودن ارسال گردید

  • مدیر وب سایت